poniedziałek, 11 lipca 2016

Feta i arbuz

Pierwszy raz zobaczyłam ten przepis tutaj i wiedziałam, że muszę go zrobić. Jak przeczuwałam było pyszne. Potem zawsze zagapiłam się i było po arbuzach, ale w tym roku mi się udało :) Jest to jedna z prostszych i szybkich sałatek, naprawdę mało do niej potrzeba.







750 gram arbuza (waga ze skórką)
270 gram sera feta
1/4 łyżeczki pieprzu
3 listki mięty









Ser feta pokroić w drobną kostkę o boku 1-1,5cm. Arbuza pokroić w trochę większe kostki - najwygodniej pokroić go na plastry, obkroić z łupiny i tak kroić na "kostki". W miarę możliwości wybrać pestki. W dużej misce wymieszać ser z arbuzem, dodać pieprz i jeszcze parę razy przemieszać. Do podania skroić listki mięty i posypać na wierzchu.


marcelina

2 komentarze:

  1. Jadłam wiele razy,,,,pyszności.Polecam polać sałatkę kilkoma kroplami octu balsamicznego i oliwy cytrynowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, chętnie skorzystam gdy dopadnę kolejnego arbuza :)

      Usuń